Vi tager din ret til at beskytte dit privatliv meget alvorligt og vil her redegøre for hvordan vi indsamler, anvender og lagrer information om brugere på www.meetingmanager.dk, herunder hvordan vi beskytter personfølsomme data. Disse data er sådanne, der kan bruges til at identificere dig som burger, som eksempelvis navn, mail adresse, telefonnumre osv.
Personoplysninger afgives aldrig til uvedkommende tredjepart, medmindre du selv udtrykkeligt giver samtykke hertil og vi indsamler aldrig personoplysninger uden at du selv udtrykkeligt giver os dit samtykke. Personoplysninger (dine kontaktdetaljer) udveksles med dine samarbejdspartnere på systemet – altså de leverandører, du har dialog med i forbindelse med udveksling af forespørgsler, tilbud og aftaler mv.
Herudover gælder, at vi indsamler og lagrer personlig information om dig (navn og kontaktdetaljer, inklusive mail-adresse) når vi opretter dig som bruger på systemet og leverer brugernavn og password, samt når du anvender systemet. Som udgangspunkt vil vi levere disse kontaktdetaljer til dine leverandører således at I kan identificere hinanden og kan have dialog udenom systemet.
Når du bruger systemet modtager vi automatisk information fra din browser, herunder din IP-adresse, din browser og de sider, du arbejder på i systemet. Denne information er nødvendig af tekniske årsager og giver os mulighed for at optimere din brug af systemet, men sætter os ikke i stand til at identificere dig.
Vi bruger dine personlige oplysninger til følgende formål:
- Til at godkende din ret til brug af særlige områder af systemet
- Til at sikre, at informationsudveksling mellem dig og leverandørerne sker sikkert og korrekt
- Til at kunne kontakte dig, hvis behov opstår
Når du gemmer eller opdaterer dine mødeprojekter i systemet, vil dine data kunne gøres synlige for kolleger i din organisation, hvis du vælger dette. Udgangspunktet er, at dine projekter alene er synlige/ tilgængelige for dig, men du kan vælge at gøre dem synlige/tilgængelige for kolleger.
Ifølge lovgivningen skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på servere, hvortil der er begrænset adgang og som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger.
Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.
Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes.
Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Gør vi det, retter vi selvfølgeligt datoen for “sidst opdateret” nederst på siden. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites.