Bæredygtigt indkøb af møder
Meeting Manager har tilføjet en "bæredygtigheds-dimension" til platformens eksisterende faciliteter: Nu kan virksomheder definere deres nøglekriterier for bæredygtigt indkøb af ekstern mødekapacitet og derefter lade systemet rangordne modtagne tilbud i forhold til egen politik på området.
Sammenligning og "benchmarking" af tilbud har været en udfordring som følge af de mange forskellige formater, tilbud leveres i. Meeting Manager har elimineret disse udfordringer fra begyndelsen: Alle tilbud kan sammenlignes som følge af ensartede formateringskrav til tilbud, men nu er vi gået et skridt videre og har inkluderet "bæredygtighed" som benchmarking-paramter:
Illustrationen herover forklarer hvorledes systemet præsenterer benchmarks i flere dimensioner. I forhold til "bæredygtighed" har vi valgt at gemme al den beskrivende information bag ikoner og i stedet direkte angive hvilket tilbud, der er bedst match, næstbedste, tredjebedste og så videre i forhold til den enkelte virksomheds definerede politik. En klar rangordning og et mål for graden af målopfyldelses direkte - og alle detaljerne bag et museklik - sammen med megen anden information: Leverandørprofiler, tilbudsdetaljer, annulleringsvilkår og så videre.
Vores bæredygtighedsfacilitet er udviklet i tæt samarbejde med eksperter fra nogle af Danmarks største virksomheder, hvor målet har været at tilvejebringe et solidt fundament for håndtering af compliance i forhold til "bæredygtigt indkøb af møder". Selvfølgelig vil du som kunde også modtage regelmæssige rapporter, der hjælper med at overvåget compliance-niveauer mv.