Øget beslutningkompetence som indkøbsansvarlig
Meeting Manager har fokus på at skabe transparens og overblik for dig som indkøbsansvarlig
Bedre data - bedre priser - signifikante besparelser
Alle de virksomheder, vi har talt med, har erfaret, at deres forbrug i kategorien er større end forventet
Markedet er fragmenteret og alt andet end gennemsigtigt; selv erfarne mødeplanlæggere bliver ofte udfordret.
Indkøbet er ofte decentraliseret og uregelmæssig, hvilket har gjort det vanskeligt at implementere og opretholde en effektiv indkøbspolitik.
Med en strategisk tilgang til indkøbet og styr på data, kan vi påvise signifikante besparelser og fuld transparens. Vi sikrer, at du får 100% styr på din indkøbskategori.
Så enkelt er det virkeligt!

Systemets grundlæggende logik


Vores resultater er veldokumenterede
Den lette adgang til nøjagtige og fuldstændige data om forbrug og besparelser sikrer, at du har 100% styr på indkøbskategorien
- Meeting Manager laver alle dine rammeaftaler og sikrer dig de bedste markedspriser og vilkår
- Meeting Manager registrerer alle transaktionsdata og leverer rapporter i praktiske og dynamiske MS Excel-filer
- Meeting Manager hjælper dig med forslag til en solid indkøbspolitik, implementering og kommunikation
- Meeting Manager underviser og hjælper dine mødeplanlæggere i gang
Ingen kommissioner eller gebyrer fra venue(s)
Total transparens hele vejen.
- Meeting Manager modtager INGEN betaling for at liste venues på platformen
- Meeting Manager modtager INGEN provisioner eller kommissioner fra venue(s)
- Vi er fuldstændig uafhængige af mødestederne, både økonomisk og på anden vis
- Vores uafhængighed gør det muligt for os at handle frit på dine vegne over for venue(s) i alle aspekter
