Meeting Manager

Øget beslutningkompetence som indkøbsansvarlig

Meeting Manager har fokus på at skabe transparens og overblik for dig som indkøbsansvarlig

Bedre data - bedre priser - signifikante besparelser

Alle de virksomheder, vi har talt med, har erfaret, at deres forbrug i kategorien er større end forventet

Markedet er fragmenteret og alt andet end gennemsigtigt; selv erfarne mødeplanlæggere bliver ofte udfordret.

Indkøbet er ofte decentraliseret og uregelmæssig, hvilket har gjort det vanskeligt at implementere og opretholde en effektiv indkøbspolitik.

Med en strategisk tilgang til indkøbet og styr på data, kan vi påvise signifikante besparelser og fuld transparens. Vi sikrer, at du får 100% styr på din indkøbskategori.

Så enkelt er det virkeligt!

Meeting desk

Systemets grundlæggende logik

Systemets logik
Håndtryk mellem to samarbejdspartner i MM

Vores resultater er veldokumenterede

Den lette adgang til nøjagtige og fuldstændige data om forbrug og besparelser sikrer, at du har 100% styr på indkøbskategorien

Ingen kommissioner eller gebyrer fra venue(s)

Total transparens hele vejen.

Category Managers suppliers no income

Meeting Manager kan hjælpe med at skabe overblik og transparens, samt reducere dit tidsforbrug og omkostninger i denne indkøbskategori

Scroll to Top