Meeting Manager - bedre end gratis:

Vi har skabt Meeting Manager til virksomheder, der ønsker at håndtere møder, konference og events som professionelt indkøb. Vi tror på, at:

  • God planlægning, kræver personligt engagement og en del hands-on.
  • Godt indkøb kræver kræver indsigt og overblik

Vi har været på markedet i nogle år og den business case, vi kan vise frem, er overbevisende. Vores kunders besparelser er steget over tid og det er der gode grunde til:

 

Grafen præsenterer det typiske billede af udviklingen i vores kunders besparelser, der primært drives af nem adgang til at være "compliant" for mødeplanlæggere:

  • Systemet præsenterer alle virksomhedens aftaleleverandører og de vises altid før alle andre. Det øger andelen af indkøb, der foretages hos aftaleleverandører og trækker dermed besparelserne i vejret
  • Systemet gør det lige så nemt at spørge 3 leverandører (eller 7) som blot én leverandør. Dét øger konkurrencen blandt leverandørerne og bidrager yderligere til øgede besparelser.
  • Leverandørernes viden om, at indkøbet foregår struktureret og at de kan se frem til en større andel af virksomhedens forbrug, gør at leverandøraftalerne også forbedres over tid. Også dét trækker besparelserne opad.

Selvom langt den største del af vores kunders indkøb sker hos aftaleleverandører, er der ofte plads til en lille forhandling - eller der kan være et attraktivt kampagnetilbud, der kan udnyttes. Vi har lavet en analyse af vores kunders samlede indkøb i en 12-måneders periode (2018-19), der viser at disse ekstrabesparelser i sig selv overstiger prisen for at anvende systemet:

Besparelserne er størst når vores kunder benytter vores concierge-service "Meeting Butler". Vi har et tæt kendskab til markedet og vi véd, hvornår der kan være lidt at hente og hvornår der ikke kan. Samtidig tror vi, at vores succes hos vores kunder står og falder med de besparelser, vi tilvejebringer.

Som kunde får du altså med tiden bedre aftaler og din udnyttelse af dem går op fra starten. Lægger du dertil de små ekstrabesparelser, vil du opleve dine samlede besparelser til møder og konferencer gå meget kraftigt i vejret - selvom det koster penge at anvende Meeting Manager.

Det er dét, vi mener med "bedre end gratis".

Hele den grundlæggende logik i systemet ser du på figuren for oven: Alt hvad der sker på mødeplanlæggersiden genererer data og information. Det samler systemet op, strukturerer og stiller til rådighed for indkøbssiden, der - bevæbnet med præcis information - har langt bedre forudsætninger for at forhandle bedre priser og vilkår med de rigtige leverandører. På den måde opstår en slags symbiose: Mødeplanlæggerne styrker indkøberne, som gør bedre indkøb mulige for mødeplanlæggerne, som...

Platformen er udviklet netop for at gøre det praktisk muligt for virksomheder at håndtere indkøb med samme effektivitet som andre kategorier. Systemet sparer dig for både tid og penge og er derfor den oplagte løsning til virksomheder, der har målsætninger om transparens, overskuelighed, præcise og relevante data og compliance i forhold til indkøb. 

Platformen er bygget i samarbejde med store danske virksomheder med ét mål for øje: At gøre det praktisk muligt at håndtere mødeindkøb professionelt på samme måde som andre indirekte indkøbskategorier - uden at kompromittere den personlige og direkte dialog med leverandørerne.

Der er to moduler: èt til mødeplanlæggere og ét til indkøbere, men de er to sider af samme grundlæggende platform: Mødeplanlæggere og indkøbere deler data, viden og derfor nemt kan samles om den fælles målsætning: Maksimal effektivitet, transparens og compliance.

 

Meeting Butler

Spar masser af tid - og penge: Meeting Butler er vores concierge-service. Den kan bruges af alle "nå…

Mødeplanlæggere

Modulet til mødeplanlæggere er udviklet i samarbejde med professionelle brugere og indeholder alt hv…

Indkøbsansvarlige

Møde-markedet er stærkt fragmenteret og ikke gennemskueligt; selv erfarne mødeindkøbere er ofte udfo…

Leverandører

Meeting Manager adskiller sig fra de fleste andre aktører i møde- og eventbranchen: Vores mission er…