Præcise data driver besparelser

Systemet opsamler ALLE DATA fra ALLE TRANSAKTIONER - alle forespørgsler og alle modtagne tilbud, både de, der accepteres og de, der ikke accepteres. Alt samles op i vores data warehouse og danner grundlaget for vores avancerede forbrugsanalyser.

Forbrugsanalyser er nyttige i sig selv, specielt når der skal forhandles med leverandører, men det giver langt dybere indsigt hvis man følger brugernes adfærd. Derfor fokuserer vi ganske kraftigt på at følge den adfærd, der påvirker de KPI'er, der for alvor tæller:

At have retningslinjer for ønsket adfærd ved indkøb giver masser af mening, men vores erfaring er, at hvis man følger dem på tværs af organisationen, får man bedre mulighed for at sprede "best practise", hvilket driver yderligere besparelser.

Når det er sagt, så får du selvfølgelig adgang til fulde datasæt som en del af de MS Excel-filer, vi leverer. Du får dem med pivot-tabeller, der gør det nemt for dig at følge de nøgletal, der er vigtige for din organisation, men kan selvfølgelig også lave dine egne analyser.

 

Bæredygtighed

Meeting Manager har tilføjet en "bæredygtigheds-dimension" til platformens eksisterende faciliteter:…

Mødeplanlæggere

Modulet til mødeplanlæggere er udviklet i samarbejde med professionelle brugere og indeholder alt hv…

Indkøbsansvarlige

Møde-markedet er stærkt fragmenteret og ikke gennemskueligt; selv erfarne mødeindkøbere er ofte udfo…

Leverandører

Meeting Manager adskiller sig fra de fleste andre aktører i møde- og eventbranchen: Vores mission er…