Meeting Manager for dig som leverandør

Meeting Manager adskiller sig fra de fleste andre aktører i møde- og eventbranchen: Vores mission er at levere kunderne med fuld og perfekt transparens når der skal indkøbes møde- og eventkapacitet til arrangementer udenfor egne rammer. For at nå dén målsætning har vi en række strategiske grundregler, der bør interessere dig som leverandør:

  • Vi tager ikke mod provisioner
  • Vi beregner os ingen salgsgebyrer
  • Vi lægger ikke noget til dine priser - hvad der end sker på platformen, er det en sag mellem dig og kunden

Udover de håndgribelige faciliteter, der tilbydes fra platformen, får vores kunder også vores næsten forældede tilgang til service: Der er fuld service og pro-aktiv support uanset om det er årets store arrangement med 2.500 deltagere eller om det er et rutinepræget halvdagsmøde for 6 personer. Denne service - og vores højt værdsatte concierge-service ("Meeting Butler") er medvirkende til at vores kunder vælger at arbejde sammen med os.

I virkeligheden køber vores kunder en platform hvorfra de kan administrere indkøbsprocesser, der matcher virksomhedens sædvanlige krav til integritet, transparens og effektivitet, men "møder" kræver hands-on, direkte dialog og anerkendelse af, at ikke to arrangementer er fuldstændig identiske.

Vores forretningsmodel er nok det, der for alvor adskiller os fra "alle de andre". Det vil ganske enkelt ikke være redeligt hvis vi som leverandør af en indkøbsplatform skulle leve af indtægter fra vores kunders leverandører. For det betyder det, at du kan handle åbent og direkte med dine kunder via Meeting Manager uden at skulle bekymre dig om provisioner, gebyrer eller mærkelige pristillæg fra en uvedkommende tredjepart.

Møder - og i særdeleshed lokale møder - er et næsten personligt anliggende: Tillid spiller en afgørende rolle. Tillid mellem dig og kunden og derfor også mellem dig og os. Vi tror på partnerskabet og vi tror på effektivitet. Derfor leverer vi alle kundens kontaktdetaljer sammen med hver forespørgsel - og endda muligheden for at kommunikere helt frit og åbent med kunden via platformen.

Hvorfor..? Tja, vi er af den opfattelse, at de, der skal tale sammen er dig og kunden. Vores opgave er at bringe Jer sammen, samt at registrere alle de data, transaktionen vil skabe. Vi skal ikke være hverken postkontor eller gå i vejen, men blot sikre, at både du og kunden er trygge ved måden I interagerer på.

Hverdagen med Meeting Manager er nem for dig som leverandør. Vi leverer en effektiv og simpel mail-baseret løsning, der sikrer at du til enhver tid underrettes om nye forespørgsler og om ændringer til igangværende:

Hver gang en ny forespørgsel slippes løs, sender vi dig en mail, der forklarer det væsentlige om forespørgslen. I mailen vil du finde en række links, der bringer dig derhen, hvor du ønsker at arbejde videre med forespørgslen. Du kan vælge systemets FAST TRACK RESPONSE-facilitet, hvor du kan besvare og afgive tilbud uden behov for login i løbet af få sekunder. Du kan også vælge et link til projektet i systemet. Denne løsning forudsætter login, men så får du også alle systemets faciliteter til disposition.

Du vil opleve at vores FAST TRACK RESPONSE-facilitet dækker i 9 af 10 tilfælde og er super-enkel at bruge:

Du kan afgive de allerfleste tilbud på langt under ét minut fordi siden indeholder al nødvendig information, herunder dine eventuelle aftalepriser med kunden og de aftalte annulleringsvilkår. Vores prissætningsfacilitet understøtter en hvilken som helst form for prissætning, du måtte ønske at anvende: Pakkepriser, prissætning per ydelse/enhed eller enhver tænkelig kombination af modeller. Og - selvfølgelig har du også adgang til support via vores chat-funktion.

Vi kan nemt etablere et samarbejde; i virkeligheden skal vi blot have ganske få oplysninger for at gøre det muligt for kunderne at finde dig på Meeting Manager-platformen og for at være sikre på, at vi sender underretning om forespørgsler til den rigtige mail-adresse.

Som sagt er det gratis at være på Meeting Manager - og det er gratis at få forretning via Meeting Manager, men vi er også klar over, at du måske af og til kan have behov for at tiltrække lidt ekstra opmærksomhed. Vi har et effektivt kampagnemodul, der kan løse dén opgave - ring til os, så taler vi om mulighederne.

 

Bæredygtighed

Meeting Manager har tilføjet en "bæredygtigheds-dimension" til platformens eksisterende faciliteter:…

Mødeplanlæggere

Modulet til mødeplanlæggere er udviklet i samarbejde med professionelle brugere og indeholder alt hv…

Indkøbsansvarlige

Møde-markedet er stærkt fragmenteret og ikke gennemskueligt; selv erfarne mødeindkøbere er ofte udfo…

Leverandører

Meeting Manager adskiller sig fra de fleste andre aktører i møde- og eventbranchen: Vores mission er…